Googles browser Chrome blokkeert
vanaf vandaag opdringerige advertenties.

Mochten jou advertenties opeens afgekeurd worden door Google AdWords neem dan vandaag nog contact met ons op zodat wij jou banners kunnen aanpassen zodat online-campagne geen dag achter loopt!

Slechts 0,9% 

Google onderzocht meer dan 100.000 websites en kwam tot de conclusie dat maar 0,9 procent van de sites opdringerige advertenties had, opzich is dat niet veel maar wel heel ongelukkig als het net jou advertentie betreft.
Eventueel opdringerige advertenties van een Google zelf worden niet geblokkeerd. Dus verbaas je niet.

 

Meer weten,

De coalitie voor betere advertenties heeft andere advertenties normen voor de desktop internet en mobiele internet voor Noord-Amerika en Europa, op basis van uitgebreid onderzoek, waarbij meer dan 25.000 consumenten werden betrokken. Het onderzoek van de coalitie identificeert de ervaringen van de advertenties die laagste rang in een heel scala van gebruiker ervaring factoren, en dat zijn hoogst gecorreleerd met een verhoogde neiging voor consumenten te nemen van een pop up blokkering. Deze resultaten definiëren betere advertentie normen waarmee de advertentie ervaringen die onder een drempel van de aanvaardbaarheid van de consument vallen. Vier soorten desktop web advertenties (zes geteste advertenties ervaringen) en acht types van mobiele web advertenties (twaalf getest advertenties ervaringen) vielen onder de drempel.

 

Hoewel de coalitie consumentenonderzoek was ontworpen voor het bepalen van het minste voorkeur advertentietypen, biedt het ook inzicht in consumenten evaluatie van een veel bredere scala van advertentie ervaringen, met inbegrip van de meer voorkeur door de consument. Door de definitie van betere normen voor advertenties gericht op de minst voorkeur ad-ervaringen, laat methodologische benadering van de coalitie de mogelijkheid open voor voortdurende innovatie in de ontwikkeling van nieuwe advertentie ervaringen.