Google onthult het nieuwe Adwords op 24 mei

Google heeft aangekondigd een live demo te tonen van het vernieuwe Adwords design later deze maand op 24 mei. Tijdens de ‘Google Performance Summit’ die dan plaats vindt zal deze live demo via een livestream te volgen zijn. De aankondiging laat al een kleine preview zien van de toekomstige nieuwe Adwords interface.

Redesigned AdWords

Google heeft met het nieuwe Adwords design vooral aan de mobiele gebruiker gedacht. Er is gebruik gemaakt van Google’s ‘material design’, een designtaal die Google in 2014 introduceerde. In bovenstaande preview van de nieuwe Adwords interface is dit al goed te zien. Dit material design in het vernieuwde Adwords leent zich ook perfect voor mobiel. Het merendeel van de Google apps is al omgebouwd naar material design om de ‘look & feel’ van zowel mobiele als desktop-omgeving gelijk te trekken.

De livestream is hier te bekijken op 24 mei vanaf 18:00 uur en kan indien gemist nog terug bekeken worden.

Something to Say?

Your email address will not be published.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.